فروش ویژه یخچال قنادی

تاریخ ارسال : 1401/02/11

یخچال قنادی در دو نوع ویترین نان فانتزی و یخچال تولید می شوند، و برای به نمایش گذاشتن انواع شیرینی خامه ای و کیک از یخچال ویترینی استفاده می شود. این یخچال ویترینی با داشتن دو ردیف رادیات سرما را به تمامی طبقات به صورت یکسان میرساند.برای مثال اگر ما می خواهیم علاوه بر نگهداری محصولات مانند شیرینی ، کیک ها و … جذابیتی برای مشتریان ایجاد کنیم

یخچال مکعبی و ویترین قنادی

امروزه برای نگهداری و ارائه انواع کیک و شیرینی و نان، به دستگاهی احتیاج داریم که بتوانیم این محصولات را به زیبایی هرچه تمامتر در معرض دید عموم قرار دهیم. از جمله دستگاه هایی که در  چیدمان و نگهداری این محصول می توان استفاده کرد‌، یخچال مکعبی یا یخچال آکواریومی می باشد.این دستگاه ها مدلی از یخچال صنعتی(مکعبی/آکواریومی) می باشند که  برای فروش محصولات موجود در شیرینی فروشی ها و قنادی ها  مورد استفاده قرار می گیرند . یک یخچال صنعتی قنادی مناسب باید طبق نوع فروش در قنادی طراحی شود.

ست یخچال قنادی

این یخچال شیرینی ها با داشتن 40 تا 50 سانتی متر فضای موتور خانه در قسمت تحتانی و انباره در پشت آن یک فضای مخفی برای نگهداری برخی مواد و وسایل استفاده به وجود اورده است. نام ویترین آکواریومی بر روی این محصول به دلیل نمـای شیشه ی جلو و درب های شیشه ای پشت این یخچال صنعتی می باشد.ویترین دو متری نان فانتزی میتواند با اپشنی به نام رادیات طراحی و ساخته شود که بتوان در اینده به عنوان یخچال صنعتی ویترینی نیز از ان استفاده کرد.این ویترین خشک در صورت نداشتن رادیات، به هیچ عنوان نمیتوان از ان به عنوان یخچال ویترینی استفاده کرد.

یخچال کیک وشیرینی کوچکمنبع

https://zeusboroodat.com/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%82%D9%86%D8%A7%D8%AF%DB%8C