فروش انواع فریزر صندوقی به قیمت کارخانه

تاریخ ارسال : 1401/02/29

فریزر صندوقی های تولید شده در مجموعه صنایع برودتی اورانوس مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی از قبیل گوشت، مرغ، سبزیجات، بستنی و غیره می باشد این فریزر هم در مصارف تجاری و هم خانگی کاربرد دارد. از فریزرصندوقی فروشگاهی  برای نگهداری انواع خوراکی اعم از مرغ، گوشت، ماهی، سبزیجات، بستنی و....به صورت منجمد برای نگهداری  طولانی مدت مواد غذایی استفاده می شود.

صنایع برودتی اورانوس تولید کننده ی انواع فریزر صندوقی بزرگ و فریزر صندوقی صنعتی با بهترین کیفیت و با استفاده از بهترین متریال  به معرفی چند نمونه از فریزرصندوقی می پردازد. فریزر صندوقی صنعتی معمول ترین نوع فریزر صندوقی  است که خود به چند نوع تقسیم می شود: فریزرصندوقی خانگی، فریزر صندوقی فروشگاهی و فریزر صندوقی استیل  که برای مغازه ها و سوپرمارکت ها قابل استفاده می باشد. فریزر صندوقی خانگی  دارای سبد و قفل و کلید می باشد. فریزر بستنی میهن  در لیتراژهای  مختلف تولید می شود که بسیار مورد استقبال بستنی فروشی ها ومراکز پخش بستنی قرار گرفته است. فریزربستنی دارای درب کشویی است که موجب سهولت استفاده مشتریان می شود  واز باز ماندن درب فریزر برای مدت طولانی و هدر رفت دمای داخلی جلوگیری می کند.

 قیمت فریزر صندوقی 300 لیتری

یکی دیگر از کاربردهای این نوع فریزر در فروشگاه ها و سوپر مارکت هاست فریزر صندوقی فروشگاهی که به یکی از تجهیزات اصلی این فروشگاه ها تبدیل شده است. در بازار انواع واقسام مختلفی از فریزر صندوقی وجود دارد که خریداران با تحقیق می توانند بهترین مارک فریزر صندوقی را یا توجه به  نیاز خود انتخاب کنند.لازم است در هنگام گزینش کالا تمامی ویژگی های محصول مورد نیاز خود را بررسی و سپس نسبت به خرید آن اقدام نمایید این کار سبب می شود که کمترین ریسک در هنگام خرید محصول متوجه شما شود. 

 انواع فریزر صندوقی بستنی

منبع

https://uranoosboroodat.com/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C