قیمت دستگاه بستنی ساز ارزان

تاریخ ارسال : 1401/02/29

باخرید دستگاه بستنی ساز صنعتی می توانید تولید بستنی قیفی با طعم شیر تازه را تجربه کنید و از این راه کسب و کار خود رونق دهید. بستنی قیفی در بین مردم طرفداران فراوانی دارد به طوریکه در فصل حتی در فصل سرد نیز خریداری میشود.از دستگاه بستنی ساز می توان در کافی شاپ ها، لبنیاتی ها، فروشگاهی ها و بسیاری از اماکن عمومی دیگر بهره برد.

دستگاه بستنی ساز

دستگاه بستنی ساز به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم میشود که نوع صنعتی آن نیز مدل های مختلفی دارد و با توجه به نیاز های مشتری طراحی و تولید شده است یکی از این مدل های که برای مکان هایی با فضای کم طراحی شده است بستنی ساز رومیزی می باشد که ظرفیت تولید متنوعی دارد.و انواع دیگر آن نیز قابلیت تولید بستنی با طعم و نوع مختلف را دارند. لازم به ذکر است نوع برق مصرفی این دستگاه با توجه به قدرت موتور آن ها متفاوت است بنابراین هم دستگاه بستنی ساز تک فاز و هم سه فاز موجود است.

بستنی ساز صنعتی 

قیمت دستگا بستنی ساز خارجی

دستگاه بستنی ساز صنعتی از تنوع بالایی در تولید بستنی برخوردار است.بستنی سنتی، بستنی قیفی، بستنی ژلاتو، بستنی رولی از تولیدات این دستگاه می باشد که باخرید دستگاه بستنی ساز دیگر نگران کیفیت بستنی نخواهید بود زیرا مواد اولیه کاملا طبیعی و بدون اسانس و همچنین بدون نیاز به فردی با مهارت بالا تولید می شود.

انواع بستنی ساز صنعتی

  • بستنی ساز قیفی 

  • بستنی ساز بارسفت کن 

  • بستنی ساز رولی

  • بستنی ساز جلاتو

ارزان ترین دستگاه بستنی ساز

آیا استفاده از بستنی سازها سخت است؟

بیشتر کار در تهیه مخلوط بستنی است. وقتی دستور العمل ها را دنبال می کنید این بسیار ساده است. برخی توصیه می‌کنند مخلوط را روی حرارت ملایم قرار دهید و سپس آن را یک شب در یخچال خنک کنید تا بستنی خامه‌تری درست شود. در غیر این صورت فقط مواد خود را با هم مخلوط کرده و داخل دستگاه بریزید.

قیمت دستگاه بستنی ساز نیکنام

منبع

https://cold-house.ir/category/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2