لیست قیمت ابسردکن استیل برای مسجد

تاریخ ارسال : 1401/06/30

آب سرد کن و شیر سرد کن همان‌طور که از نامش پیداست برای خنک نگه‌داشتن آب بکار می‌رود و این دستگاه بیشتر در شرکت‌ها، کارخانه‌ها و معابر عمومی، ادارات و مطب پزشکان و بیمارستان‌ها و غیره به کار می‌رود و صنایع برودتی زئوس ارائه‌دهنده انواع آبسردکن در طرح‌های زیبا و باکیفیت می‌باشد و آبسردکن وسیله‌ای است که آب نوشیدنی را سرد و خنک کرده و در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد و این دستگاه بیشتر در مناطق گرمسیری و در فصل تابستان پرکار برده‌است.

آبسردکن استیل 

صنایع زئوس برودت تولید کننده و عرضه کننده انواع محصولات برودتی با بهترین قیمت و کیفیت می باشد. این محصول دارای بنه تمام استیل نگیر ضد خش از نوع استنلس و عایق بندی تزریقی می باشد. یکی از پرکاربرد ترین وسایل در مکانهای عمومی نظیر فروشگاه ها، معابر عمومی، ادارات، مطب پزشکان، بیمارستان ها و درمانگاه هاو.... آب سردکن ها هستند. آبسردکن دارای انواع مختلفی است  که با توجه به نیاز افراد دارای قیمت و مشخصات مختلف است. صنایع برودتی زئوس ارائه دهنده انواع آبسردکن با استفاده از بهترین متریال و بهترین کیفیت می باشد. آبسردکن وسیله‌ای است که آب آشامیدنی را سرد و خنک کرده و در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.آبسردکن ها در همه مناطق به ویژه مناطق گرمسیری به شدت مورد نیاز هستند.

آبسردکن استیل

قیمت آبسردکن استیل

آبسردکن استیل در انواع و اندازه های گوناگونی تولید می شود که قیمت آن ها بایکدیگر متفاوت است. شما متقاضیان گرامی می توانید جهت استعلام از قیمت نهایی این محصول با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

قیمت آبسردکن استیل

منبع

https://zeusboroodat.com/category/%D8%A2%D8%A8%D8%B3%D8%B1%D8%AF%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84