برسی انواع سرد خانه جسد

تاریخ ارسال : 1400/12/21

سردخانه جسد که به آن سردخانه میت(مرده) نیز گفته می شود آن را تحت عنوان سردخانه بیمارستانی نیز می شناسند و کاربرد اصلی آن نگهداری جسد انسان برای مدت مشخصی است.

سردخانه جسد

 

خرید سردخانه جسد

سردخانه جسد ( میت ) سیستمی کاربردی و مناسب استفاده در تمامی مکان های شهری و روستایی می باشد، از سردخانه جسد به منظور نگهداری اموات به صورت موقت استفاده می شود و با توجه به ظرفیت های خود در بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک ها، پزشکی قانونی ها، غسالخانه های روستایی و … امکان استفاده از آنها وجود دارد. گروه صنعتی (EIG) در ساخت سردخانه جسد از ورق های ضد زنگ و فوق العاده با کیفیت استیل استفاده نموده است که عمر محصول را تا 50 سال افزایش می دهد، هم چنین بنا به درخواست مشتری امکان ساخت سردخانه ها از ورق های گالوانیزه تحت رنگ کوره ای وجود خواهد داشت. نام های دیگر سردخانه جسد ، سردخانه بیمارستانی ، سردخانه میت ، سردخانه نگهداری جسد می باشد.

انواع سردخانه جسد
سردخانه ثابت بیمارستانی
سردخانه جسد متحرک 
انواع سردخانه میت بر اساس تعداد کابین 
سردخانه جسد تک کابین 
انواع سردخانه میت بر اساس تعداد کابین 
سردخانه جسد تک کابین 
سردخانه جسد دو کابین دو درب 
سردخانه جسد سه کابین
سردخانه جسد دو کابین دو درب 
سردخانه جسد سه کابین
سردخانه جسد شش کابین
سردخانه جسد هشت کابین
قیمت سردخانه جسد دو کابین
بررسی مشخصات فنی سردخانه میت
در دستگاه سردخانه جسد جنس بدنه اهمیت بسیاری دارد به دلیل اینکه محیط هایی که مجهز به سردخانه هستند همیشه دارای دمای پایین بوده و مسلما اگر بدنه دستگاه دارای کیفیت و جنس بی کیفیت و آهنی باشد باعث میشود تا در کوتاه ترین زمان ممکن دچار پوسیدگی و زنگ زدگی شود. با زنگ زدن بدنه دستگاه تبدل هوا با دمای داخل و بیرون رخ داده و این عامل باعث میشود تا دمای داخل کابین به دمای معین و استاندارد نرسد و به مرور زمان موتور دستگاه دچار مشکل و خرابی شود همچنین قابل شستشو بودن ، عمر بالا و دوام زیاد از ویژگی های منحصر به فرد سردخانه جسد یک کابین قابل حمل می باشد. در ساخت این محصول تمام استاندارد های بهداشتی و جهانی رعایت شده و از مصرف برق بسیار پایینی برخوردار است. 
منبع

صفحه 4 از 4