اشتباهات رایج آرایشی

تاریخ ارسال : 1401/02/11

بهتر است هنگام آرایش کردن از آیینه های دارای نور LED سفید استفاده کنید که بیشتر شبیه به نور بیرون است تا به خوبی تمامی جزئیات آرایش خود را برسی کنید. در صورت در دسترس نداشتن آیینه می توانید در مکانی آرایش کنید که نور آن بسیار خوب باشد.

آرایش صحیح و غلط

آرایش کردن باعث بیشتر نمایان شدن زیبایی ها و در نهایت افزایش اعتماد به نفس می شود. اما در بعضی از مواقع با رعایت نکردن اصول های آرایشی و آرایش کردن نتیجه چیزی که فکرش را می کنیم نمی شود و آرایش خراب می شود و نتیجه برعکس می دهد. در انجام هر کاری برای بهترین نتیجه یک سری اصول و قوانین وجود  دارد که در آرایش کردن هم این قانون وجود دارد. در مجله والی قصد داریم به نحوه آرایش صحیح و غلط بپردازیم. برای داشتن آرایشی اصولی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آرایش صحیح و غلط

نکات اشتباه آرایشی

  • آماده نکردن پوست قبل از آرایش

در ابتدا برای استفاده از مواد آرایشی باید پوست خود را آماده کنیم. داشتن پوستی آماده برای افزودن کرم پودر یا سایر لازم آرایشی تعیین کننده ی کیفیت میکاپ شما می باشد. اولین قدم شستشوی کامل پوست با شوینده ی مناسب پوستتان می باشد. مرحله ی بعدی هیدراته کردن پوست با استفاده از کرم های نرم کننده و آبرسان می باشد. استفاده از پرایمر بهترین روش برای داشتن یک پوست صاف برای زیباتر شدن آرایشتان است.

  • عدم تشخیص نوع پوست

نوع پوست در افراد گوناگون، متفاوت می باشد. اگر شما بدون توجه به نوع پوست خود، صورتتان را آرایش کنید خشکی پوست و یا چرب بودن پوستتان نمایش داده می شود و در نهایت آرایش شما خراب می شود. با تشخیص پوست چرب یا خشک می توانید محصولات مربوط به پوست خود را مصرف کنید و آرایش خود را به بهترین صورت نمایش دهید.

روش آرایش ساده

منبع

https://vally.ir/post/674/%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C

فروش ویژه یخچال قنادی

تاریخ ارسال : 1401/02/11

یخچال قنادی در دو نوع ویترین نان فانتزی و یخچال تولید می شوند، و برای به نمایش گذاشتن انواع شیرینی خامه ای و کیک از یخچال ویترینی استفاده می شود. این یخچال ویترینی با داشتن دو ردیف رادیات سرما را به تمامی طبقات به صورت یکسان میرساند.برای مثال اگر ما می خواهیم علاوه بر نگهداری محصولات مانند شیرینی ، کیک ها و … جذابیتی برای مشتریان ایجاد کنیم

یخچال مکعبی و ویترین قنادی

امروزه برای نگهداری و ارائه انواع کیک و شیرینی و نان، به دستگاهی احتیاج داریم که بتوانیم این محصولات را به زیبایی هرچه تمامتر در معرض دید عموم قرار دهیم. از جمله دستگاه هایی که در  چیدمان و نگهداری این محصول می توان استفاده کرد‌، یخچال مکعبی یا یخچال آکواریومی می باشد.این دستگاه ها مدلی از یخچال صنعتی(مکعبی/آکواریومی) می باشند که  برای فروش محصولات موجود در شیرینی فروشی ها و قنادی ها  مورد استفاده قرار می گیرند . یک یخچال صنعتی قنادی مناسب باید طبق نوع فروش در قنادی طراحی شود.

ست یخچال قنادی

این یخچال شیرینی ها با داشتن 40 تا 50 سانتی متر فضای موتور خانه در قسمت تحتانی و انباره در پشت آن یک فضای مخفی برای نگهداری برخی مواد و وسایل استفاده به وجود اورده است. نام ویترین آکواریومی بر روی این محصول به دلیل نمـای شیشه ی جلو و درب های شیشه ای پشت این یخچال صنعتی می باشد.ویترین دو متری نان فانتزی میتواند با اپشنی به نام رادیات طراحی و ساخته شود که بتوان در اینده به عنوان یخچال صنعتی ویترینی نیز از ان استفاده کرد.این ویترین خشک در صورت نداشتن رادیات، به هیچ عنوان نمیتوان از ان به عنوان یخچال ویترینی استفاده کرد.

یخچال کیک وشیرینی کوچکمنبع

https://zeusboroodat.com/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%82%D9%86%D8%A7%D8%AF%DB%8C

قیمت یخچال پرده هوا

تاریخ ارسال : 1401/02/11

یخچال فروشگاهی با بدنه تمام استیل نگیر استنلس و یا گالوانیزه تولید می شود. یخچال پرده هوای مجموعه ما دارای کاور شب برقی به همراه ریموت کنترل و یا کاور دستی است. همچنین این محصول دارای عایق بندی فوم پلی یورتان می باشد و بغل بدنه این محصول از پانلهای PVC تولید می شود. و دارای ضربه گیر از جنس PVC برروی بدنه نیز هست

یخچال پرده هوا یکی از انواع یخچال ایستاده و یخچال صنعتی است که در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای و هایپر مارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.  یخچال پرده هوا نوعی یخچال فروشگاهی با  جنس بدنه این دستگاه  از استنلس ضد زنگ می باشد و برای تازه نگه داشتن مواد غذایی سیستم تهویه هوا به کار رفته شده است . این یخچال ها با ابعاد و طرح مورد نظر شما  به طور سفارشی ساخته می شود. برای اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.صنایع برودتی اورانوس، تولید کننده انواع یخچال های پرده هوا با کیفیت بالا و در سایز و مدل های مختلف و هم چنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

یخچال متری

یخچال روباز فروشگاهی یا همان یخچال بدون درب فروشگاهی  با ایجاد یک محیط کاملا خنک و سرد و با نگه داشتن دمای ثابت مواد غذایی را کاملا سالم نگه می دارد. این سیستم زیبایی خاصی به فروشگاه شما می دهد و می توانید تمامی مواد غذایی را در اختیار مشتری قرار دهید.یخچال پرده هوا بدون درب با داشتن بدنه تمام استیل و چراغ های ال ای دی باعث زیبایی بیشتر فروشگاه شما می شود.

یخچال بدون درب فروشگاهی

نکاتی که برای خرید یخچال فروشگاهی باید بدانید

برچسب انرژی گزینه‌ای است که شما را برای مصرف برق و بهینه‌سازی مصرف انرژی بسیار راهنمایی می‌کند.
اندازه یخچال که بر حسب فوت تعیین می‌شود، یکی از معیارهای اصلی انتخاب یخچال است. شما باید بسته فضایی که در اختیار دارید و حجم موادی که قرار است در یخچال جای دهید، بهترین یخچال را انتخاب کنید.
جابجایی یخچال یکی از معضلات مهم مخصوصاً برای یخچال های بزرگ می‌باشد. داشتن چرخ می‌تواند یک برتری برجسته برای یخچال محسوب شود.
بررسی نوع روشنایی سیستم و عمر مفید آن ها که اکثرا از نوع SMD می باشد.
بررسی برند قطعات مصرفی
بررسی شکل ظاهری مانند رنگ محصول که مطابق به چیدمان فروشگاه باشد.

مشخصات فنی یخچال پرده هوا

منبع

https://uranoosboroodat.com/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7

فروش ویژه دستگاه بستنی ساز

تاریخ ارسال : 1401/02/04

با خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی می توانید تولید بستنی قیفی با طعم شیر تازه را تجربه کنید و از این راه کسب و کار خود رونق دهید. بستنی قیفی در بین مردم طرفداران فراوانی دارد به طوریکه در فصل حتی در فصل سرد نیز خریداری میشود.از دستگاه بستنی ساز می توان در کافی شاپ ها، لبنیاتی ها، فروشگاهی ها و بسیاری از اماکن عمومی دیگر بهره برد

دستگاه بستنی ساز

دستگاه بستنی ساز به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم میشود که نوع صنعتی آن نیز مدل های مختلفی دارد و با توجه به نیاز های مشتری طراحی و تولید شده است یکی از این مدل های که برای مکان هایی با فضای کم طراحی شده است بستنی ساز رومیزی می باشد که ظرفیت تولید متنوعی دارد.و انواع دیگر آن نیز قابلیت تولید بستنی با طعم و نوع مختلف را دارند. لازم به ذکر است نوع برق مصرفی این دستگاه با توجه به قدرت موتور آن ها متفاوت است بنابراین هم دستگاه بستنی ساز تک فاز و هم سه فاز موجود است

قیمت دستگا بستنی ساز خارجی

انواع بستنی ساز صنعتی

  • بستنی ساز قیفی 

  • بستنی ساز بارسفت کن 

  • بستنی ساز رولی

  • بستنی ساز جلاتو

دستگاه بستنی ساز صنعتی از تنوع بالایی در تولید بستنی برخوردار است.بستنی سنتی، بستنی قیفی، بستنی ژلاتو، بستنی رولی از تولیدات این دستگاه می باشد که باخرید دستگاه بستنی ساز دیگر نگران کیفیت بستنی نخواهید بود زیرا مواد اولیه کاملا طبیعی و بدون اسانس و همچنین بدون نیاز به فردی با مهارت بالا تولید می شود.

قیمت دستگاه بستنی ساز نیکنام

منبع

https://cold-house.ir/category/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

بیوگرافی حامیم

تاریخ ارسال : 1401/02/04

حامیم از خوانندگان جوان کشور می باشد که در سبک پاپ فعالیت می کند و در مدت زمان کمی که شروع به انتشار آهنگ کرده است همراهان زیادی پیدا کرده است

بیوگرافی حامیم

حامیم یکی از خوانندگان جدید کشور می باشد که در زمینه ی موسیقی پاپ  فعالیت می کند، که در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار آهنگ هایش در بین جوانان  بسیار محبوب شد، اولین آهنگ خود با نام سیاسفید در بهمن ماه سال 99 منتشر کرد و بعد گذشت چند ماه دومین ترانه خود را با نام مثلا منتشر کرد که باز خورد بسیار خوبی را از طرفداران خود دریافت کرد.

بیوگرافی حامیم جدید

 حامیم یک اسم عربی به معنی ستوده و باعظمت می باشد، بسیاری از طرفداران این خواننده مشتاق هستند که بدانند اسم واقعی حامیم چیست، ولی او در این باره توضیحی نداده که نام واقعیش حامیم است یاخیر، آهنگ های جدید این خواننده ی محبوب بیشتر فضای عاشقانه و آرامی دارندو سعی دارد با استفاده از کلمات تازه برای شنونده ایجاد تازگی کند تا تکراری بودن کلمات باعث خستگی شنونده نشود، او در صفحه اینستاگرام خود آهنگ های جدیدی را از خود منتشر می کند که امکان دارد به زودی آن هارا منتشرکند.

سن حامیم

لیست آهنگ های حامیم

  • آدمای شهر

  •  شب آخر

  • یکیو دارم

  • تبعیدگاه

  • سیا سفید

  • مثلا

  • اولاش

اسم واقعی حامیم

منبع

https://vally.ir/post/630/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%AD%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%85


صفحه 2 از 4